ניר אורבך לא יתמודד בבחירות: "אפעל מבחוץ למען ממשלת ימין"

    איתי גדסי No Comments on ניר אורבך לא יתמודד בבחירות: "אפעל מבחוץ למען ממשלת ימין"

    אורבך קרא לימין: "הגשת הרשימות היום לא מקרבת את גוש הימין ל-61. אני מציע לכל השחקנים להתעורר. באופן אישי אני מתכוון לעשות כל שביכולתי גם מחוץ לרשימה כדי שהציונות הדתית תצביע להקמת ממשלת ימין"

    ניר אורבך צילום: פלאש 90
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ ניר אורבך (ימינה) הודיע היום (חמישי) על פרישתו מהחיים הפוליטיים, לכל הפחות ביחס למערכת הבחירות הנוכחית בה לא יתמודד. הוא מסר כי "ימשיך לפעול לטובת כלל הציבור הישראלי".

    "בני ובנות הציונות הדתית הם שיכריעו האם תקום לאחר הבחירות ממשלת ימין או שנלך לבחירות נוספות", אמר אורבך. "הגשת הרשימות היום לא מקרבת את גוש הימין ל-61. אני מציע לכל השחקנים להתעורר. באופן אישי אני מתכוון לעשות כל שביכולתי גם מחוץ לרשימה כדי שהציונות הדתית תצביע להקמת ממשלת ימין".

    שלשום הודיעו על פרישה מהפוליטיקה, שר התקשורת יועז הנדל וחה"כ צבי האוזר. זאת לאחר הפרידה מהשותפות הפוליטית הכושלת עם איילת שקד.

    בתוך כך, "יהדות התורה" צפויה להגיש בעוד זמן קצר לוועדת הבחירות המרכזית את רשימתה לכנסת. הרשימה מוגשת בבחירות אלו מוקדם מפעמים קודמות בשל ההסכם שנחתם בין סיעות: 'דגל התורה' ו'אגודת ישראל'.

    יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני חותם על רשימת 'יהדות התורה' שתוגש לועדת הבחירות המרכזית

    נציגי תנועת ש״ס יגישו את רשימת המפלגה לועדת הבחירות ב-17.00.

    עד הגישו את רשימותיהן לוועדת הבחירות, המפלגות: ישראל חופשית בראשות אלי אבידר, המחנה הממלכתי בראשות גנץ, הכלכלית החדשה ברשות פרופ' ירון זליכה, ישראל ביתנו והציונות הדתית. נוסף לשורה של מפלגות פחות מוכרות וחסרות סיכוי ממשי לצלוח את אחוז החסימה.

    בכיר הליכוד, חה"כ מיקי זוהר מתח היום ביקורת על שיריון עו"ד משה סעדה ברשימת הליכוד. "אני מופתע לרעה מהשיריון של סעדה", אמר זוהר בוועידת ההסתדרות הלאומית. "השיריון של סעדה היא החלטה של נתניהו. אבל כרגע לא אביע עמדה בנושא. אני לא מעורב מההחלטות הללו, מכיר את השמועה שמדובר בניסיון למנוע הצלחה של שקד, אבל כמובן שאנחנו מגבים את יו"ר התנועה בהחלטתו".



    0 תגובות